Autumn




„-O japonai visada džiaugiasi jų galvas aplankiusiomis mintimis. Net jei jos mažytės, veik perregimos. Užrašo jas ant raudoniu švytinčio klevo lapo ir nuplukdo vandenimis mylimajam. Skambančiu juodu tušu išdėsto akinamo baltumo popieriuje, narvelį su mintimi pririša prie ką tik pražydusio persiko šakelės ir, įdavę dešimtmetei mergaite tankiais juodai kirptčiukais ar berniukui puošniai siuvinėtais geltonais rūbeliais, nusiunčia geriausiam bičiuliui. Per arbatos ceremoniją, išsivadavę nuo erdvės ir laiko, visi drauge stebi, kaip mintys, tilindžiuodamos tarytum mažyčiai sidabriniai varpeliai, sklando po kambarį, nutūpdamos čia ant vienos čia ant kitos galvos.“ 
Jurga ivanauskaitė 

 Man patinka ruduo. Visai ne dėl spalvų, ne dėl lapų, tiesiog, patinka. Bet šis ruduo kitoks. Šį rudenį aš aktyvesnė, daugiau motyvuota, stipresnė nei kada nors anksčiau, dažniausiai neišsimiegojus, tačiau nešvaistanti laiko, kartais išsiblaškiusi, maišanti laikus ar pamirštanti mylėti, pamirštanti tai kas svarbu..
Žinoma rugsėjį būta ir visokiausių nuotykių, bet svarbiausia, kad pasenę turėsime ką anūkams papasakoti...
Mano ruduo praradęs susikaupimą ir ramybę ir viskas užversta mane persekiojančiomis smulkmenom, belieka tikėtis, kad rudeniška harmonija dar aplankys mane.

cassius-the sound of violence (Cosmo Vitelli remix)


























3 komentarai:

  1. uuu didysis sausainis iš coffe inno :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oh, net nudžiugau, kai pamačiau, jog parašei naują įrašą. Kaip visad mane sužavi tavo nuotraukos ;)
    Bet jaučiasi pas tave įraše toks lengvumas, jog malonu skaityti. Taip ir toliau ir skatinu tik rašyti daugiau ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. skanusis ir gražusis sausainis iš coffe inn'o :))

    Alexander Supertramp, ačiū ačiū taip smagu skaityti tokius šiltus atsiliepimus, pasistengsiu ir daugiau parašyti:)

    AtsakytiPanaikinti