Have I gone mad?






































Visuomet pavydėjau grakščių rankų. Ilgi pirštai, liaunas riešas su subtilia apyranke. Rankos man visuomet siejosi su elegancija. Suknios, papuošalai, akiniai, bateliai, laikrodžiai, rankinės, makiažas - tai tarsi antraeiliai dalykai. Jei neturėsi dailių rankų, jie bus menkaverčiai. Charlses Ray juk buvo aklas, bet visuomet išsirinkdavo gražiausias merginas, o jam užtekdavo tik paliesti jų rankas.


Pripažįstu, kiek pamišėliška išpažintis, bet:


 The Mad Hatter: Have I gone mad? 

 Alice Kingsley: I'm afraid so. You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are. 








The Pierces - Boring



2 komentarai:

  1. Geras, aš galvojau,kad aš tokia viena freak'ė, nes pati turiu labai ilgus pirštus ir man tai yra beprotiškai gražu. Labai atkreipiu dėmėsį į žmogaus rankas.: )

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Smagu girdėti, kad aš ne viena.:) Ir kaip pavydžiu ilgų pirštų ir dailių rankų..

      Panaikinti