the trap



baklazanu padazas





IMG_4403 copy 2

IMG_4395 copy

3


lookbook

IMG_4437 copy


2

IMG_4443 copy




Būna patenki į spąstus. Negali pajudėti, nepavyksta žengti žingsio nei pirmyn, nei atgal. Spąstais tampa pavasarinės tiženos, kurios užvaldo visus kelius ir tyčiojasi iš kiekvieno nerangiai žengiančio praeivio.
Žinoma, svarbiausia, kad būtų su kuo viską įveikti. Kartu juk ne taip baisu.

Pavasaris visuomet turi kąžką TOKIO.  Įsimyli iš naujo, pradedi nekesti naujų dalykų, ieškoti naujų nuotykių ir visi kvepia nauju šviežiu žavesiu.






IMG_4492 copy


4 komentarai:

  1. Sorry, aš čia visiškai ne į temą būsiu, bet dvi dienas ieškojau ir jau nervai visiškai nebelaiko. Pasirodysiu turbūt kaip nevykėlė, nes turbūt tai labai paprasta ir akivaizdu, bet...
    Tu esi įkėlus į blogą savo šoninėje juostoje savo facebook puslapio linką, gal gali man paaiškinti kaip man padaryti lygiai tą patį? Nes nu niekaip nesugebu surasti...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ir aš ilgai ieškojau ir nemokėjau ir jaučiausi kaip visiška nevykėlė, bet turiu draugų kurie moka ir man padėjo:D
    parašysiu asmeniškai kaip ten viskas:)

    AtsakytiPanaikinti