Jei mane ištremtų į negyvenamą salą ar bet kokią kita vietovę ir lieptų rinktis, kokį rūbą pasiimti su savimi - suknelę ar kelnes, aš nedvejočiau.
Dažnas, kuris mane pažįsta pasakytų: “Ji niekada nedėvi kelnių”. Ir sunku būtų su tuo ginčytis. Suknios ir sijonai seniai pavergę mano širdį. Trumpos mergaitiškos suknutės ar žemę šluojančios ilgosios, gėlėtos ar vienspalvės - visai  nesvarbu.

Taigi taigi pavasaris rodos šaukte šaukia papildyti spintą naujomis suknutėmis. Trumpos suknelės, griežtos, bet moteriškos formos, ryškios spalvos, įdomūs kirpimai, juodai apvestos akys, papūsti plaukai ir dideli apvalūs akiniai. Tai, be ko šis pavasaris negali apsieiti. Įkvėpimo galima drąsiai semtis iš praeities. Brigitte Bardot, Jackie Onassis, Twiggy - stiliaus ikonos, kurios žavi savo drąsa ir puikia išvaizda iki šių dienų.

icnos1


Viena pagrindinių šio pavasario taisyklių: dailūs šeštojo dešimtmečio siluetai. Mados namai Louis Vuitton (dizaineris Marc Jacobs) pavasariui - vasarai pristatė subtilias, moterišką figūrą ir trapumą pabrėžiančias sukneles. Juk grožis slypi paprastume, taigi tam, kad atrodytum įspūdingai kartais reikia labai nedaug.


louis

kompas


Vienas mano naujausių atradimų - tai internetinė parduotuvė stilingai.lt . Čia parduodamos suknutės pateisina “paprastumo galią”. Viskas itin galantiška ir nesumeluosiu sakydama – elegantiška. 


3apskritime copy

2apskritime copy

1apskritime copy

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą