"Štai, atsiversk ketvirtą knygą apatinėje lentynoje. Trys šimtai šešioliktas puslapis, ketvirta eilutė"








"Šiomis dienomis raganauju. Stengiuosi kam nors išburti ateitį, šelmiškai pamirksėti praeinančiam nepažįstamam pavasariui arba pameluoti, kad noriu miego, o iš tiesų trokštu tik suktis ratu ir taip palikti nesuprantamus ženklus žemėje.
Vis dėlto, ne taip gerai tai sekasi daryti. Gelbsti žmonės, kurie daugiau už mane nusimano apie gėlių puokštes arba žinantys, ką reiškia sapnuoti neužsiveriančius namų langus ar duris. Tokius vis pro akis šmėkščiojančius pažįstamuosius įtraukiu į gyvybingumo nereikalaujančius žaidimus ir pasakoju apie savo neregėtas keliones arba vaikystės neįgyvendinamas svajones. Nes kažkada sakiau, jog kai man bus dvidešimt ketveri, išprotėsiu - gyvensiu su knygomis, o kaimynai manęs klaus: "Ar gyvenate viena?", o aš rimtai atsakysiu: "Ne, tamsta, gyvenu su knygomis". Užėjusį svečią iš praeities vaišinsiu arbata su citrina ir cituosiu gražiausių knygų eilutes. O jei prieš mano lūpomis skambančius žodžius kas nors surauks antakius, sakysiu: "Štai, atsiversk ketvirtą knygą apatinėje lentynoje. Trys šimtai šešioliktas puslapis, ketvirta eilutė".
Taip praradusi draugus, įsigysiu katę. Gyvensiu ir nenustosiu raganauti."

Renata Dumčiūtė




Untitled-1

Untitled-3

IMG_6781 copy

IMG_6834 copy



Taip jau nutiko, kad Renata nuolat dominuoja mano įrašuose, bet man tai patinka! Tai ta proga pašokinėsiu iš džiaugso ir sušoksiu laimės šokį, šypt.



Untitled-4

6 komentarai:

  1. pazistama vieta, bet niekaip neina atkurti kur?

    objektyvo darbas pastebimas lb lb ir man tai patinka:)

    riut riut

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū ačiū:))
    Už Jablonskio! Kampą pavyko gerą rasti, kad nepanašu būtų:)
    objektyvu tai vis dar neatsidžiaugiu!

    AtsakytiPanaikinti
  3. ooow! labai jau žaviai abi atrodot: ))

    AtsakytiPanaikinti
  4. hi i'm obviously R kelly, and i wanted to congratulate you Awesome,photography is Awesome! very well done Miss Ruth. and your model well she's so hot that i can i only say I belieeeeeve she's can flyyyy.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Thank you!:))
    And She really can fly!:))

    AtsakytiPanaikinti