Mano ruduo - mano taisyklės



IMG_2982 copy

IMG_3121 copy copy

IMG_3024 copy

IMG_3057 copy

8

IMG_3058 copy




Ir kiekvieną rudenį aš nenustosiu sakyti, kaip man patinka šis metų laikas. Kiekvienas ruduo atneša kažką nauja. Šis ruduo mano nauja pradžia, netikėta, kiek naivi, bet beprotiškai graži. Ir nors Renata sako, jog ruduo labai liūdnai skamba ir verčiau jį vadintų lapeniu, nuo to mano meilė rudeniui nei kiek nepasikeistų.


– O jeigu aš numirčiau,
Ar turėčiau sviedinuką?
Batukus ar turėčiau?
– O jeigu aš numirčiau,
Ar tu plaukus man šukuotum?
Ar plaukus šukuotum? Ar plaukus šukuotum?

- O jeigu aš numirčiau,
Ar mylėtum tu mane?
Ar mylėtum mane? Ar mylėtum?..




Karalių Pasaka (O Jeigu Aš Numirčiau)   
Landsbergis, Vytautas V.




Untitled-1

IMG_3092 copy

3

IMG_3093 copy

5

IMG_3149 copy

IMG_3151 copy

IMG_3137 copy

4







Oliver Koletzki feat. Fran - Hypnotized




IMG_3006 copy
2

IMG_3223 copy

IMG_3200 copy

IMG_3225 copy

IMG_3235 copy

10 komentarų:

  1. princesė :*
    hehe, kaip kartais sutampa viskas - kaip tik galvoj skambėjo O Jeigu Aš Numirčiau. ir kątik baigiau valgyt oranžinį ledinuką! :}}

    linkėjimai,
    Gabija

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ar tu isimylejai?:) Naujas zmogus tavo gyvenime?

    kur tokios vietos? nepazistu! Bet zodzius puikiai pazistu:)

    soklioji mergaite:)***

    ir kaip tu taip idedi is youtube dainas, as ir taip noriu:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš visada ką nors įsimylėjus;)
      O čia Birštonas! Supratau, kad nemoku pozuoti, tik šokinėti moku:p*
      parasyk man į skaipą ar kitus ir aš paaiškinsiu:)

      Panaikinti
  3. O tau žiūriu daug laiko nereikia, iškart kitą susiradai. skraidai padebesiais. Sveikinu, tik jau laikas nusileist ant žemės.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. auč, kaip piktai!:D Bet nesiruošiu aiškintis žmonėms, kurie slepia savo asmenybę, manęs greičiausiai net nepažįsta ir nežino nei vieno aiškaus įvykio mano gyvenime. O šiaip mano ruduo mano taisyklės. Myliu ką noriu, būnu su kuo noriu ir skraidau kiek noriu, bet ačiū už rūpestį:)

      Panaikinti
    2. Aš tave pažįstu geriau nei tu numanai. Mylėk, skraidyk ir pan., bet kartais yra svarbesnių dalykų nei meilės seilės. Beje, o kiek vidutiniškai vaikinų įsimyli per metus, just curious.

      Panaikinti
    3. Jei mane pažįsti, vadinasi žinai:)

      Panaikinti
    4. Haters gonna hate. Potatoes gonna potate.

      Panaikinti
  4. mano ruduo - mano taisyklės. čia geras. kada nors tave pacituosiu.

    AtsakytiPanaikinti